En ny merkevareprofil markerer starten på en ny tid for PAROC

15 okt 2018
Ny varesmärkesprofil för Paroc
Vi har påbegynt vår spennende reise som en del av Owens Corning, og nå tar vi de første grepene for å visualisere vårt nye hjem. 

Paroc er en sterk merkevare, og vi skal fortsatt markedsføre produktene og løsningene våre under den velkjente rød- og hvitstripede merkevaren. Samtidig ønsker vi å markere starten på et nytt kapittel av historien vår og kommunisere at vi nå er en del av Owens Corning og bedriftens globale isolasjonsvirksomhet.

Fra og med oktober vil du gradvis se den nye logoen vår, oppdatert emballasje og nytt kommunikasjonsmateriell som kobler merkevaren PAROC® opp mot Owens Corning, slik at vi får enhetlig kommunikasjon i hele gruppen. 

Vi stoler på at vår oppdaterte merkevareprofil vil ta posisjonen som en ny og sterk representasjon av vår brannsikre steinullisolasjon av høy kvalitet.

Materiellet skal fortsatt utgjøre en forskjell for bedriften din, og vi gleder oss til å vokse sammen med deg også i fremtiden.